Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

The Final Countdown


Μια μέρα αναμονής απέμεινε για την αρχή του βασανιστηρίου με χτυπήματα κάτω απ'τη μέση! Και αναφέρομαι φυσικά στην έναρξη της εξεταστικής περιόδου που όλοι οι φοιτητές λατρεύουμε ( εδώ γελάει κόσμος...).Δε πα να έχεις να διαβάσεις τα κέρατά σου..δε πα να κάνει κωλοτούμπες το Σύμπαν ολάκερο, ΕΣΥ και ΕΓΩ,φυσικά,θα βγάλουμε την ύλη μια-δυο μέρες πριν.Έχεις "σκιστεί'' και έχεις περάσει το λούκι των πανελληνίων και τώρα που είσαι εκεί που ήθελες- έστω και σαν δεύτερη,τρίτη επιλογή- ΑΡΝΕΙΣΑΙ πεισματικά να στρώσεις το στρόγγυλο και τσουπωτό σου πωπουδέλι για να ξεμπερδεύεις με 5,6,7,8,9...to be continued... μαθήματα.Μια το καλοκαίρι που το μόνο που θέλεις είναι να αράζεις και να περνάς ανέμελα και χαλαρά την ώρα σου, μια το μυαλό που ταξιδεύει όπου αρέσκεται..ΠΕΣ ΜΟΥ δηλαδή πώς να ανταπεξέλθεις! Καλή και η πλάκα αλλά δεν είμαστε τώρα για σπατάλη χρόνου.Σωστό προγραμματισμό θέλει και το πνεύμα του "Θα κάτσω να διαβάσω και ό,τι καταφέρω.Θα προσπαθήσω όμως!''. Ε κάν'το βρε μωαμεθανέ μου! ( τα αποτυπώνω γραπτώς κιόλας για να τα βλέπω ώστε να συνεχίσω και να μην το αφήνω να με παίρνει απο κάτω).
 Πάμε ένα όμορφο άσμα που αγαπώ να ξεφύγουμε για λίγο..Τσάγια.

2 σχόλια:

  1. Εξεταστική είναι θα περάσει!! Καλή επιτυχία!
    Από τότε που το είδα φβ το τραγούδι παίζει να το άκουσα καμιά 50ρια χιχιχ!Υπέροχο! "Πού να σαι τώρα; που γυρνάς;" (γαΙδουρι! εγώ να σε ψάχνω και συ να μου τριγυρνάς! ) ...χιουμοράκι XD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πώς έλεγα σε προηγούμενη ανάρτηση ΄Φάση είναι θα περάσει;' Κάπως έτσα.Φχαριστώώώ! Χαχαχα χούμοοοορ! Είναι πραγματικό κόλλημα το άζμα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή