Κυριακή 15 Απριλίου 2012

Jesus has resurrected..Once again

Μια από τις καθιερωμένες βδομάδες και μέρα του χρόνου που γιορτάζεται πανηγυρικώς από τους Χριστιανούς.Όχι, δεν θέλω να γίνω εριστική ούτε θα προβώ να προσβάλλω κανέναν αξιοπρεπή θρησκευόμενο αλλά θα παραθέσω ευθύς αμέσως την προσωπική μου άποψη και νοοτροπία-αντιμετώπιση σχετικά με το θέμα αυτό.
Φέτος δεν νήστεψα,δεν κοινώνησα παρά μόνο τήρησα την παράδοση του ανάμματος της λαμπάδας..(αναπόφευκτο).Θες να με πεις το ''μαύρο πρόβατο'' της οικογένειας; Είμαι, και σε πολλά μάλιστα.Πες με. Ποσώς με ενδιαφέρει.Πλέον έχω μάθει να μην γίνομαι ακόλουθος καταστάσεων από τη στιγμή που δεν με αντιπροσωπεύουν,που δεν το νιώθω,που δεν μου ''βγαίνει'', πώς το λένε.Μπορεί,θα μου πεις,κάποια στιγμή να έρθουν τα πάνω κάτω αλλά εγώ κοιτάζω το παρόν.Άσε το μέλλον,θα'ρθει η ώρα του.
 Επί πόσα χρόνια,ούσα μικρή κορασίδα και εγώ,πήγαινα στην εκκλησία (για την ακρίβεια, με πηγαίνανε), λάμβανα την θεία κοινωνία τελοσπάντων μπλα μπλα μπλα.Από ένα σημείο και έπειτα όπως έχω μάθει να στηρίζομαι στον εαυτό μου και να ακολουθώ αυτό που αισθάνομαι έτσι λοιπόν αυτή τη χρονιά τα σκέφτηκα αλλιώτικα τα πράματα  και είπα το εξής..Γιατί να κάνω κάτι μόνο και μόνο επειδή λειτουργεί το σόι έτσι; Γιατί να πηγαίνω σώνει και ντε στην εκκλησία και να εκκλησιάζομαι επειδή αυτό κάνουν και τα δικά μου πρόσωπα; Νιώθω σαν πρόβατο που το πάνε στη σφαγή.Έξω απ'τα νερά μου.Ενεργοποίησα και μετέπειτα εξωτερίκευσα τον εσωτερικό μου μηχανισμό που μου επιτάσσει να λειτουργώ σύμφωνα με τις δικές μου ανάγκες, σύμφωνα με τα δικά μου θέλω.Από τη μία, αυτό με έφερε σε μια μικρή αντιπαράθεση με άτομα από το δικό μου περιβάλλον.Από την άλλη ένιωσα μέσα μου καλύτερα γιατί έπραξα βάσει του δικού μου σκεπτικού και όχι αλλωνών.
Στη τελική, έχει γίνει ένα τζέρτζελο, ένα πανηγύρι.ΓΑΜΩ τα πιστεύω σας εσάς που πάτε σε επιτάφιους και τραβάτε βίντεο και στήνεστε με τα κεριά όλο σκέρτσο και χαρά και βγαίνετε σε φωτογραφίες.Ανεβάστε τες κιόλας μετά φειςμπουκ σε φάκελο,κάντε ταΝγκαρίσματα και μετονομασία σε "Επιτάφιος 2012, το πιο high event της χρονιάς". Στα διαόλια να πάτε.
Τώρα που το σκέφτομαι, μπορείτε να το οργανώνετε καμιά βδομάδα πριν στο φουμπου και να προσκαλείτε τους φίλους σας να κάνουν attending.Γιατί όχι; Ή κάνετε ολοκληρωμένες δουλειές ή το χέζετε το θέμα τελείως.
Με αυτά που βλέπω, θεωρώ ότι είμαι χίλιες φορές καλύτερη απ'αυτούς που τρέχουν σα τους τρελούς στις εκκλησίες, νηστεύουν και όλα αυτά τα καλούδια..Αλλά τι νόημα έχει όταν όλα αυτά συνοδεύονται από γλωσσοφαγιές,να μουρμουράνε εδώ και εκεί,ο βόθρος που έχουν για στόμα να μην μένει κλειστό και να κοιτάνε μόνο την καμπούρα και τα στραβά του άλλου.Κάνε την ζωή σου μέσα από τα δικά σου μάτια,από καρδιάς.Πού πας με ξένα κόλυβα;Θα σου βάλω τρικλοποδιά να ξέρεις.

FUCK you HYPOCRISY and FUCK YOU,too.

Α..χρόνια πολλά λοιπόν.

1 σχόλιο:

  1. Jesus Shaves!

    "..Το ειπε παλια κι ο μαγκας που δηλωσε θεος χωρις αγαπη ολους ο διαολος θα μας παρει!"
    Ξυλινα Σπαθια

    ΑπάντησηΔιαγραφή