Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

"Cause every girl is crazy 'bout a sharp dressed man!"

Η μέρα ξεκίνησε λίγο μες στο κέφι.Κάτι ο καλός ο ύπνος τελευταία και η ξεκούραση νομίζω πως αρκούν.Ο,τι μπορεί και αρπάζει καθείς. Σήμερα κινούμαστε σε άλλους ρυθμούς, αλλιώτικους από αυτούς που έχουμε συνηθίσει. Έχουμε βάλει στο πικ-απ να παίζει παλιά κλασική rock μουσική και γενικότερα ο,τι έχει να κάνει με old school φάση.



ΝΑΙ! Δεν γίνεται να ακούς τους παραπάνω "μουσάτους" και να μην κάνεις και γαμώ τα κέφια!
Η επισήμανση της ημέρας: "Πρέπει να πέρασες καλά χθες" (επειδή τα μουσικά μου ακούσματα κινούνται σε τέτοιο επίπεδο σήμερα)
Χαχαχα! Οκ..Όχι δεν έχω ανάγκη να έχω περάσει κάπως συγκεκριμένα το χθεσινό βράδυ για να είμαι κεφάτη.
Και για να καταλάβεις ότι έχω λαλήσει σήμερα...




Λατρεμένο όσο δε πάει.Η μουσική, ο τρελός ρυθμός,το όλο style της εποχής εκείνης με παρασέρνει σε ξέφρενους ρυθμούς με αποτέλεσμα οι σπασμωδικές κινήσεις να δίνουν και να παίρνουν!
Ούτε την πίνω,ούτε την βαράω (την ένεση
)..Αποδίδω αυτήν την έξαρση στην πανσέληνο.Άμα είναι να συνεχίσω να είμαι έτσι ΑΠΑΙΤΩ να έχω την συνεχή επιρροή της επ' αόριστον :Ρ
Και στα δικά σας λοιπόν! 

5 σχόλια:

  1. χαχα ναι κι εγώ το εύχομαι να χει πάντα πανσέληνο για να μην μας τρελάνεις και να χορεύεις όπως αυτή στο δεύτερο βίντεο ^.^

    (πολύ ωραίο το τραγούδι πάντως!! ) BABEEEEEEEE!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό που εννοώ είναι να έχει πάντα πανσέληνο.Εκεί θα σας τρελάνω και θα κωλοχτυπιέμαι στον χορό!Γιέεεεεα
    Εννοείται! Εγώ μόνο πολύ ωραία τραγούδια βάζω :Ρ Μπέεεεεειμπ' ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε κάτσε δηλαδή..Τι θα έλεγες αν με έβλεπες μουσάτη με μαύρο γυαλί καβάλα σε μηχανή? Και γαμώ :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πφφφ δεν θυμάμαι πως λέγονται και δεν βρήκα καλύτερο βίντεο...τέσπα!

    Θα έλεγα πως είσαι όπως αυτόν στο 1:32 :
    http://www.youtube.com/watch?v=KewfYKJy8YU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τις Harley λογικά..Ένα "Born to be wild" θα ήταν ο,τι πρέπει μανίτσα μ'!

    ΑπάντησηΔιαγραφή