Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Ταξίδι ανα-Ψυχής...

Μπορεί να είναι πέρα για πέρα,ρεαλιστικά,ακατόρθωτο αλλά εγώ κάνω το νοητό μου ταξίδι σε άλλο χωρο-χρόνο όπου εκεί βάζω τους δικούς μου κανόνες και το τοπίο διαμορφώνεται σύμφωνα με τα δικά μου στάνταρ...


Ίσως να μην είμαστε πάντα εκεί που θέλαμε και να πρέπει να παλέψουμε με τα τρολλ που εμφανίζονται κρυφά και ύπουλα μέσα από τους θαμνίσκους.Στην τελική,αγνόησέ τα για λίγο και απόλαυσε την θέα που υποσυνείδητα πλάθει η φαντασία σου. Να, κάτι τέτοιο ας πούμε:


Η ''καταδικασμένη'' απουσία του φανταστικού σου παρασκευάσματος δεν αναιρεί το γεγονός της παρουσίας του στα άβατα της ψυχής σου.

4 σχόλια:

  1. "Δεν θέλω να ξημερώνει...η νύχτα με κανει να ονειρεύομαι και τα όνειρα μου χαρίζουν αυτό που η πραγματικότητα μου αρνείται!"

    αυτό μου θύμισε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύστοχο :).Θα προσθέσω λέγοντας ότι τα όνειρα και οι σκέψεις δεν περιορίζονται σε καμία στιγμή της ημέρας.Το μυαλό κάνει θαύματα..εκτός από φρικιαστικά δημιουργήματα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αφου σε χαλαει τι το καπνιζεις? Ριξ'το στα τριπακια καλυτερα να κανεις και κανα ταξιδι στις Ινδιες!!

    Free your mind girl!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τουλάχιστον το καπνίζω και δεν τη πίνω να psychedel-ιάσω εντελώς!
    I'm in traaaaance dear! :~)

    ΑπάντησηΔιαγραφή