Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

More to come BIATCHES!

Στην παρούσα ανάρτηση θα κάνω μια νύξη στην διήμερη μου απόδραση στην Λούτσα την προηγούμενη βδομάδα.Σκοπεύω να καταλήξω κάπου, δεν γράφω απλά για να γράψω,ούτε για να promot-άρω/διαφημίσω το γεγονός ότι πήγα κάπου.

Έχουμε και λέμε.Αποφασίζει η,κατά 12 χρόνια,φίλη μου να πάμε στο εξοχικό της στο προαναφερθέν μέρος με δυο ακόμα φίλες της.Εγώ τις γνώριζα βέβαια αλλά δεν είχα αναπτύξει και την γαμάτη σχέση μαζί τους.Είχα να λέω ότι απλά περνούσα κάπως "καλά" την ώρα μου όταν τύχαινε να βγαίνουμε όλες μαζί.Ξεκινάμε ωραία και καλά,χρησιμοποιώντας τα αναθεματισμένα μέσα,για να φτάσουμε Λούτσα.Πηγαίνουμε κατευθείαν για μπάνιο με το που φτάνουμε και για να μην τα πολυλογώ περνάει χαλαρά η πρώτη μέρα.Ήταν ένα ήρεμο διήμερο χωρίς πολλά πολλά,κάτι το οποίο αποζητούσα η ίδια.Το θέμα μου έχει να κάνει με το εξής..Είναι πολύ διαφορετικό Διάολε όταν διακοπάρεις με κάποιο άτομο και  τον ζεις τον άλλον καθ'όλη την διάρκεια της ημέρας.Ειδικά όταν έχει να κάνει με κάποιον με τον οποίο δεν έχετε και ιδιαίτερα κοινά και δεν έχετε ζήσει ο ένας τον άλλον.Και αναφέρομαι στις δυο κοπέλες.Ήξερα από την αρχή ότι δεν "κολλάω" μαζί τους και ήταν κάτι που το είχα διαπιστώσει από τον πρώτο καιρό.Αλλά έκανα την υποχώρηση να πάω μαζί τους γιατί αισθανόμουν λίγο άσχημα από τα τόσα "άκυρα" που τους είχα ρίξει όταν αρνούμουν να βγω για έναν καφέ.Ήταν η πρώτη και η τελευταία φορά που υποχωρώ.Είμαι τελείως κάθετη σε αυτό το θέμα.Όταν δεν μπορείς να μιλήσεις με ορισμένα άτομα..πόσο μάλλον όταν βλέπεις ότι είσαι ο μόνος που κάνει τον καραγκιόζη και ξεσηκώνει την παρέα..ΓΙΑΤΙ να πέσεις ξανά στην ίδια παγίδα;;! Δεν είναι όλοι για όλους.Το έχω πει άπειρες φορές και το εφαρμόζω σχεδόν πάντα.Για να λέμε και την αλήθεια, δεν θέλω και πολύ για να "κόψω" τον άλλον ποιος είναι και τι ρόλο βαράει.Όπου χρειάζεται,φυσικά,λαμβάνονται και τα κατάλληλα μέτρα όταν κάτι δεν μου αρέσει και με απωθεί από τους άλλους.

Επίσης,γιατί πρέπει να κάνεις δύσκολη τη ζωή των άλλων;Έχω βαρεθεί, έχω κουραστεί,έχω σιχαθεί να προσπαθώ να ψυχολογώ τον κάθε ψυχανώμαλο που δεν μπορεί να είναι σαφέστατος/ξεκάθαρος απέναντι σου.Τι εννοώ;Διάβασε παρακάτω και θα καταλάβεις.
Έχεις μια σχέση,(φτιάξ'την στο μυαλό σου όπως θέλεις εσύ για το είδος της σχέσης αυτής,εγώ θα μιλήσω αόριστα) και βλέπεις ότι όλα κυλάνε ομαλά,έχετε ανοιχτεί και γενικότερα έχετε πει δυο κουβέντες παραπάνω.Μετά από ένα Α διάστημα αρχίζει και χάνεται η ουσία της σχέσης αυτής και έχεις χάσει έναν φίλο/σύντροφο/συγγενή ΚουΛουΠου.Εσύ όμως ξέρεις πολύ καλά ότι δεν έχει γίνει τίποτα που να συντάραξε το δέσιμο σας και το γλυκό έχει σαπίσει και πάει κατευθείαν στον σκουπιδοφάγο επειδή σε απωθεί ο άλλος απλά,λιτά και ανεξήγητα.Κάνεις απόπειρα να πιάσεις κουβέντα γιατί πάνω απ'όλα ενδιαφέρεσαι και δεν κυριαρχεί μέσα σου το αίσθημα της αναισθησίας.Διαπιστώνεις όμως ότι περνιέσαι και λίγο για μαλάκας γιατί σου ξαμολάει μια από τις πιο ηλίθιες/μαλακισμένες ατάκες για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.Όμως στο κούτελο μου δεν γράφει ΜΑΛΑΚΑΣ και κάτι τέτοιες παπαράτζες δεν τις χάφτω.Το point λοιπόν ποιο είναι;Δεν σπαταλάω άλλο χρόνο για τη πάρτη κανενός που φέρεται έτσι.Καταντάει πλέον κακογαμημένο αστείο να είσαι ΕΣΥ αυτός που νοιάζεται και προσπαθεί να βρει λύση σε έναν αδιέξοδο εγκέφαλο.Δε φτάνει που έχεις τα δικά σου,ασχολείσαι και με ψυχικές ανωμαλίες τρίτων επειδή είσαι 'Ανθρωπος ρε [προνόμιο που το έχει η μειονότητα του πληθυσμού].

Συμπαθάτε με για το υβριστικό λεξιλόγιο αλλά κάποια πράγματα μπορούν να αποδοθούν και να γίνουν ακόμα πιο κατανοητά έτσι.Από την άλλη,είναι και ένα ξέσπασμα.Η πολλή ευγένεια θα σας φάει σουργελάκια. :~D

4 σχόλια:

  1. Πολύ μ'αρέσει η νέα ανάρτηση.

    Για το πρώτο θέμα, των διακοπών απλά θα πω πως πολλές φορές και με άτομο που γνωρίζεις πολύ καλά και πας διακοπές για αρκετές μέρες μαζί του δεν ξέρεις πως θα σου βγει, γιατί άλλο να έχεις τον άλλο για λίγες ώρες και ξέρεις πως στο τέλος της μέρας θα σαι σπίτι σου, και άλλο να τον έχεις για 24ώρες το 24ωρο. Γιατί δεν μπορείς να ξέρεις τις ιδιοτροποίες του καθενός σε κάποια πράγματα (πχ το πρωί που ξυπνάει). Απλά η διαφορά είναι πως όταν έχεις μια κάποια χημεία με το συγκεκριμένο άτομο συμβιβάζεσαι και τα βρίσκεις.

    Όσο για το δεύτερο θέμα που αναφέρεις, είναι πολύ σπαστικόοοο! Δηλαδή γιατί να πρέπει να μυρίσω εγώ τα νύχια μου αν εσύ έχεις κάτι μαζί μου; Αν δεν θες κάποια σχέση μαζί μου ΠΕΣ ΤΟ ΜΟΥ γιατί δεν έχω καμία όρεξη πέρα από όλους τους άλλους λόγους που έχεις για να ξεκόψεις (αν και από ότι φαινόταν μέχρι χθές ήμασταν παραπάνω από τέλεια) να με θεωρείς και κολιτσίδα επειδή απλά θέλω να μάθω τι έγινε. Τα πήρα τώρα!(και όπως καταλαβαίνεις το εσύ το εννοώ γενικά χιχιχ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι εννοείται αυτό.Στη προκειμένη περίπτωση είναι προφανές ότι δεν είχα ιδιαίτερες σχέσεις αλλά καμιά φορά υποχωρείς για το χατίρι του ενός.Από τις λίγες φορές που το κάνω..
    Γι'αυτό λοιπόν απλά τερματίζεις μια και καλή την όλη φάση και συνεχίζεις την ζωή σου μακρυά από τέτοια συμβάντα/γεγονότα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάποια στιγμή πρέπει να τα λέμε τα πράγματα έξω απο τα δόντια, οπότε δεν πιστεύω πώς το "ξέσπασμα" σου είναι αδικαιολόγητο. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μωρέ και που τα λέμε τι καταλαβαίνουμε..Ψόφος! [Ντάξει το ισοπέδωσα τώρα :D]

    ΑπάντησηΔιαγραφή