Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

Τα λόγια περισσεύουν μπροστά σ'αυτό το αριστούργημα..


Κάτι οι αϋπνίες;Κάτι η ντάγκλα στον εγκέφαλο; Εάν έχεις ΚΑΙ εσύ personal life κάνε το παρακάτω τεστ! :P (Έχω καταντήσει τσίρκο το blog μετά από αυτό)

ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ:

1. Ποτό που ήπιες:Μπύρα για πάντα+Redbull αγάπη παντοτινή.
2. Τηλεφώνημα που έκανες:Ούτε που θυμάμαι.Έχω απίστευτη σχέση με το κινητό μου.
3. Μήνυμα που έστειλες:Σε ένα πρόσωπο..^^
4. Τραγούδι που άκουσες: Bleeding Me-Metallica
5. Κλάμα που έριξες:Βλέποντας ΕΖΕΛ στην τιβί,Κύλησε δάκρυ κορόμηλο.
ΕΊΧΕΙΣ ΠΟΤΈ:
6. Σχέση δυο φορές με το ίδιο άτομο: Περίεργη φάση.Την δεύτερη φορά δεν ήταν σχέση.
7. Κέρατο:Τι είναι αυτό; :Ρ Όχι.
8. Φιλήσει κάποιον και μετά μετάνιωσες: Όχι.
9. Χάσει κάποιον σημαντικό άνθρωπο από την ζωή σου: Ναι.
10. Κατάθλιψη: Σε πολύ πρώιμο στάδιο προφανώς.
11. Μεθύσει και μετά να κάνεις εμετό:Άπειρες φορές αλλά τελευταία φορά ήταν πριν κανα 2μηνο σε κάτι γεννέθλια.
3 ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΟΥ ΧΡΩΜΑΤΑ:
12.Μαύρο
13.Κόκκινο


ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ (2010-11):
15. Έκανες νέους φίλους:Όχι κοντινούς.Κυρίως σε φάση παρέας.
16. Έκανες κάτι που πάντα ήθελες αλλά ποτέ πριν δεν είχες την ευκαιρία:Δεν νομίζω.
17. Γέλασες μέχρι δακρύων:Αρκετές φορές.
18. Συνάντησες κάποιον που σε άλλαξε:Όχι.
19. Ανακάλυψες ποιοί είναι οι πραγματικοί σου φίλοι:Τους ήξερα απο πριν.Δεν έκανα την ανακάλυψη του αιώνα. 
20. Ανακάλυψες πως κάποιος σε σχολιάζει πίσω από την πλάτη σου:Ναι.Μικροπράγματα μεν,αλήθεια δε.
21. Φίλησες κάποιον/α από τους φίλους σου ;): Όχι.
22. Πόσα άτομα που σε ακολουθούν στο μπλογκ τα γνωρίζεις και στην πραγματική ζωή:Δύο.
23. Πόσα παιδιά θες να έχεις:Μιας και είμαι σε φάση γκαστρώματος.. Ας πω δύο xD
24. Έχεις κανένα  κατοικίδιο:Ναι,τον αδερφό μου.χαχαχα!Όχι μωρέ, το αγαπάω το ζουζούνι :)
25. Θα θελες να αλλάξεις το όνομά σου:Τέτοιας αίγλης όνομα και να το αλλάξω; Ούτε καν.
26. Τι έκανες για τα τελευταία σου γεννέθλια:Τούρτα έκπληξη στην αιώνια λατρεία που λέγεται Πλούταρχος.
27. Τι ώρα ξύπνησες σήμερα:Κατά τις δύο το μεσημέρι.
28. Τι έκανες τα μεσάνυχτα χτες:"Αυνανιζόμουν" στον υπολογιστή.
29. Ονόμασε κάτι για το οποίο ανυπομονείς:Να έρθει ο χειμώνας όπως και δήποτε.
30. Την τελευταία φορά που είδες την μητέρα σου:Πριν λίγη ώρα.
31. Κάτι που θα ήθελες να αλλάξεις στην ζωή σου:Τα αφήνω να κυλήσουν μόνα τους και όπως έρθουν.
32. Τι ακούς τώρα: Τίποτα.
33. Έχεις μιλήσει ποτέ σε κάποιον Γιώργο:Και δύο μη σου πω. 
34. Τι σε εκνευρίζει:ΑΠΕΙΡΑ πράγματα.Που να τα γράφω τώρα..
35. Ποιες ιστοσελίδες επισκέπτεσαι συχνά:Φατσοβιβλίο (aka facebook),Youtube,Blogger,Εμεσένε.
36. Πως σε λένε στην πραγματικότητα:Πριγκίπισσα Κονσουέλλα Μπαναναχάμοκ.(Ιωάννα)
37. Ψευδώνυμα:Το σταντέ μου είναι το "Βαμπιρόνι",μετά έρχεται το "Ντίβα".Κάνε φίλους να δεις καλό...Υπάρχει και άλλο ένα που μου τη δίνει απίστευτα αλλά δεν θα το παραθέσω.Σκάσε από την περιέργειά σου τώρα (Η)
38. Ψύχωση με κάτι:Το να είναι τα πράγματα στη θέση τους και όχι εδώ και εκεί σκόρπια.
39. Ζώδιο:Να χαρώ εγώ ηλίθιες ερωτήσεις..Το καλύτερο.Σκορπιός φορ δε γουίν :P
40. Α ή Θ: Ερμαφρόδιτο.(Τσέκαρε την 36 ερώτηση)
41. Δημοτικό;: Καλλιθέα.
42. Γυμνάσιο;:Καλλιθέα.
43. Λύκειο;: Θα εκπλαγείς..Καλλιθέα!
44. Χρώμα μαλλιών: Κόκκινο.
45. Κοντά η μακριά μαλλιά:Μεσαία προς μακρυά.
46. Ύψος: 1.70
47. Σου αρέσει κανείς τώρα;: Γκούχου..Ξαφνικός βήχας γαμώ..Ναι.
48. Τι σου αρέσει σε σένα:Άσε και έχω πολλές αρετές.Θα μας πάρει η ώρα,που να σου λέω τώρα..
49. Σκουλαρίκια:Αυτιά,μύτη.Σκάλωμα μια περίοδο να κάνω και στην γλώσσα αλλά μου έφυγε το κόλλημα.
50. Tattoo: Όχι αλλά θα γίνει μελλοντικά.
51. Δεξιόχειρας ή αριστερόχειρας: Δεξιόχειρας.
ΠΡΩΤΑ:
52. Πρώτο χειρουργίο:Δεν έχω κάνει. 
53. Πρώτο σκουλαρίκι:Στα αυτιά,στο Γυμνάσιο.
54. Πρώτη/ος καλύτερη/ος φίλη/ος:Φίλη απο το Δημοτικό.
55. Πρώτο άθλημα:Βόλλευ δωματίου.Το κατείχα από μικρή βλέπεις.
56. Πρώτες διακοπές:Οικογενειακές διακοπές στον Πλαταμώνα σε πολύ μικρή ηλικία,δεν πήγαινα καν σχολείο.
58. Πρώτα παπούτσια:Ναι,φορούσα ΚΑΙ εγώ παπούτσια!Επίσης πριν πάω σχολείο.
ΤΩΡΑ:
59. Τρως:Όχι. 
60. Πίνεις:Λίγο νερό.
61. Κάνεις:Το αυτονόητο.Κάθομαι σα μαλάμω και απαντάω τις ερωτήσεις..
62. Ακούς:Φωνέεες,ακούω φωνέεες.
63. Περιμένεις:Να τελειώσουν οι σαχλαμάρες που ρωτάς.
ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ:
64. Θέλεις παιδιά:Σαφώς.Στο πολύ μακρινό μέλλον φυσικά.  
65. Να παντρευτείς:Κάποτε.
66. Καριέρα:Οσο να'ναι.Στο Ελλάντα ζούμε, ξύπνα.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ:
67. Χείλη ή μάτια:Δίλημμα..Ο συνδυασμός βασικά. 
68. Αγκαλιές ή φιλιά:Αχαλίνωτα φιλιά.
69. Πιο ψηλός/ή ή πιο κοντός/ή:Πιο ψηλός.
70. Πιο νέος/α ή πιο μεγάλος/η:Δεν το έχω βάλει μπρος να γίνω παιδέρας :P Μεγαλύτερος. 
71. Ρομαντισμός ή αυθορμητισμός:Και τα δύο φουλ.
72. Τι κοιτάς στο άλλο φύλλο;Πρώτο χαρακτηριστικό που με κεντρίζει είναι το χαμόγελο.Ότι έχει να κάνει με το πρόσωπο.Έπεται ο χαρακτήρας.
73.Ευαίσθητος ή δυναμικός χαρακτήρας:Και τα δύο είναι απαραίτητα.Βάλε για ασπίδα τον δυναμισμό σου.
74. Φάση ή σχέση:Ανάλογα τα προσωπικά γούστα πάντα και την περίοδο που διανύει ο καθένας.Όμως η φάση ή αλλιώς κάτι 'στο χαλαρό' που λέμε δεν προσφέρει τίποτα σε πνευματικό επίπεδο.
75. Ταραξίας ή διστακτικός/ή:Τσογλαναρία.
ΈΧΕΙΣ ΠΟΤΕ:
76. Φιλήσει ξένο:Όχι. 
77. Πιει δυνατό ποτό:Το πιο δυνατό νομίζω ήταν Absenta.Αφού είχαν προηγηθεί κάτι υποβρύχια κλπ.Δράμα.
78. Χάσει γυαλιά ή φακούς επαφής:Καταραμένοι φακοί επαφής.. 
79. Κάνει Sex στο πρώτο ραντεβού:Μια φορά.
80. Φάει αποβολή;Όχι.
81. Πει ψέμματα στον/ην καλύτερο/η φίλη σου; Μικροψέματα όλοι λέμε. 
82. Συλληφθεί:Για σεξ σε δημόσιο χώρο. (Άσε τις μαλακίες και πάνε παρακάαααατω xD)
83. Απογοητεύσει κάποιον:Αν έγινε δεν το έμαθα ποτέ.
84. Έκλαψες όταν κάποιος πέθανε:Λογικό το βρίσκω.
85. Ερωτευτεί κάποιο φιλικό πρόσωπο;:Όχι.
ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΕ:
86. Σένα:Το κατά δύναμιν.
87. Θαύματα:Και στον θεούλη.. Όχι βέβαια.Πιστεύω στην ανθρώπινη δύναμη και ο,τι μπορεί να καταφέρει.
88. Έρωτα με την πρώτη ματιά:Δεν το λες έρωτα..Ενθουσιασμός και ένα ρίγος να σε διαπερνά.(Έχω έφεση σήμερα :Ρ)
89. Παράδεισο:Εδώ ζούμε ήδη στην Κόλαση.Πως να πιστέψω ότι θα καταλήξουμε σε κάποιον "Παράδεισο";
90. Άγιο Βασίλη: Only in Flying Spaghetti we trust! Χαχα!
91. Φιλί στο πρώτο ραντεβού:Εφόσον υπάρχει η απαραίτητη έλξη,σαφώς και ναι.
92. Αγγέλους:Όχι.
ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ:
94. Είχες ποτέ παράλληλη σχέση:Όχι.
95. Τραγούδησες σήμερα;Σχεδόν κάθε μέρα "πετάω" καμιά μεταλλιά έτσι να βρίσκεται.
96. Απάτησες ποτέ κάποιον/α:Όχι.Θάνατος σε αυτούς που το κάνουν, φακ γιέα!
97. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις το χρόνο, πόσο πίσω θα πήγαινες:Δεν θα το έκανα.Έχω αναμνήσεις και καλό μνημονικό για να θυμάμαι. 
98. Αν μπορούσατε να ζήσετε μια περσινή μέρα ξανά, ποια θα ήταν;Ίσως να ήθελα να ζήσω ξανά το πρώτο εξάμηνο της σχολής.Εκείνες τις μέρες.
99. Φοβάσαι να ερωτευτείς:Όχι.
100. Ο στόχος σου για τώρα:Να βρω μια δουλειά μέσα στο χειμώνα αν τα καταφέρω και να βγάλω με τη βοήθεια του Σύμπαντος το δίπλωμα οδήγησης,αρχικά,και για μηχανάκι αργότερα.

18 σχόλια:

  1. Πριγκίπισσα Κονσουέλλα Μπαναναχάμοκ βρήκα πολύ αστείες και άκρως έξυπνες τις απαντήσεις σου...επίσης και πολύ ενδιαφέρουσες!

    τα σέβη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό "Τα σέβη μου" το έχω συναντήσει κάπου αλλού..Χμμ κλεφτρόνι! Χεχε.. Θένκ γιουυυ, άμα έχω κέφια κεντάω σε λέω!Τώρα που το θυμήθηκα..έχεις και εσύ ένα ψευδώνυμο που σου λέμε απο το σχολείο αλλά δεν το ανέφερες στο δικό σου τεστ... χμμμ ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ννννναι..! Μόλις είδα το Κλάραμπελ ρε συ,έλιωσα μιλάμε..Πέταξε θεϊλα ο τύπος. χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τόση ώρα διαβάζω και περίμενα να δώ κάνα στο τέλος " Μπράβο είσαι....ύπεροχη!" Αλλά τίποτα... Πάντως γέλασε το χειλάκι με τις απαντήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοίταξε να δεις..Εγώ δεν χρειάζομαι ένα τεστάκι του πεταματού να μου το πει αυτό! Τι τραβάμε και εμείς οι υπέροχοι :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχα όχι για σένα, για τους άγνωστους που δεν σε ξέρουν! Γνωρίζω την [υπέροχη] κοκκινομάλλα. Κι αν σκέφτεσαι γιατί το υπέροχη σε [] τότε σκέψου τι λέμε κανονικά μπροστά στο κοκκινομάλλα...Αρχίζει απο κ άλλη βοήθεια δεν δίνω! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναι μωρέεε, εσύ με ξέρεις και πολύ καλά μάλιστα μπουμπούκα μου.. :) Άσε και ξέρω..Και αυτή λέξη που αρχίζει από "κ" μπαίνει μετά το "κοκκινομάλλα"..Αχ αχ δεν τα θυμάσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απο ποτε ο Πλουταρχος εγινε "Μεταλλο"? :P Θα σηκωθουν οι μπακλαβαδες απο τα ταψια οπως ειναι με τα σιροπια και θα μας παρουν στο κυνηγι! Μπας και λεει και το "Black Magic" των Slayer?

    Επισης ποσο καψιμο μπορει να εχει καποιος και να απανταει 100 ερωτησεις? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Γιαννάκης δεν είναι "Μέταλλο" αλλά εκεί έγινε η έκπληξη τι να κάμω; :Ρ.Δεν κολλάμε σε ένα είδος μουσικής και μόνο.Αυτό που λες είναι ιεροσυλία για τους Slayer!
    Εγώ είμαι ήδη καμμένη,οπότε είναι μια συνήθεια πια :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εμεις που καθησαμε να το διαβασουμε ειμαστε πιο καμενοι? :P Ρητορικη ερωτηση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εσύ συγκεκριμένα ναι..Είσαι πιο καμένος.. :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σιγουρα ειμαι γιατι εχω κανει και κανενα μπανιο και εχω αρπαξει λιγο, δεν ειμαι ασπρουλιαρης! Χα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ούτε εγώ είμαι ασπρουλιάρα πλέον..Και εγώ άπλωσα σήμερα τον κόρμακλο στας παραλίας και πήρα το κοκκινάκι μου!Νια νια νια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ρε καταρχην ποια εισαι στο twitter? και 2ον θα στο κλεψω και εγω soon ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κλέφτηςςςς! Καλά μη νομίζεις και εγώ κλεμμένο το έχω.Α κάτσε,θα σε κάνω follow!

    ΑπάντησηΔιαγραφή